Reviews Topticketshop

De eerlijke reviews van Topticketshop klanten

Plaats jouw ervaring met Topticketshop onderaan deze pagina (zowel positief als negatief)

Op deze pagina vind je ervaringen en beoordelingen van Topticketshop gebruikers. In het verleden stonden er op recensie websites zoals Trustpilot fantastische ervaringen van Topticketshop klanten. Wij twijfelen sterk aan deze positieve reviews en geven daarom iedereen op deze pagina de ruimte om zijn/haar verhaal te delen.

Tip: Lees ook onze blog “DE REVIEWS VAN TOPTICKETSHOP, ZIJN DIE ECHT?

34 reacties

Albina Bunejeva 30 mei 2017 op 14:52

je kan je kaarten beter ergens anders aanschaffen, deze onderneming is nergens bij aangesloten en hun 100% garantie heeft per ongeluk het cijfer 1 ingevuld.

Beantwoorden
Janz Piet 30 mei 2017 op 14:52

#BELAZERD EN #OPGELICHT,
zo voel Ik mij. Bij #toptickets kaarten voor een concert bestelt, niet wetende dat het niet de officiële site is en 100 euro meer betaald . Ze weigeren geld terug te betalen.
Delen wordt gewaardeerd om te voorkomen dat andere mensen dit ook overkomt .

Beantwoorden
Ria Langendijk 30 mei 2017 op 14:53

€ 60,– teveel betaald voor 2 kaarten, je voelt je belazerd.

Beantwoorden
Helma Maas 30 mei 2017 op 14:53

Er zijn veel gedupeerde. Nu hopen dat we met de duur betaalde kaartjes wel binnenkomen

Beantwoorden
Olga Stroomberg 30 mei 2017 op 14:54

80 euro teveel betaald rotzakken! stom van mij ik had gewoon bij de melkweg 2 krt moeten kopen wat 70 euro voor twee was geweest, nu heb ik 150euro betaald voor twee krt! Nou ik hoop maar dat ik straks naar binnen kan voor youssoun dour … anders is het helemaal een strop wat een afzetters zeg!

Beantwoorden
Wilma Achtereekte 30 mei 2017 op 14:54

Helaas heb ook ik 2 kaarten besteld voor the Bodyguard en per ticket 35 euro teveel betaald plus nog eens 12,50 servicekosten. Daarbij koffie en pauzedrankje gewoon nog eens zelf moeten betalen ook. Echt schandalig!!!

Beantwoorden
Nicole Ensink 30 mei 2017 op 14:55

Wat een klote organisatie!! Kom er zojuist achter dat we 50% bovenop de kaartwaarde betaald hebben 😠 (en dat valt nog mee tov de prijzen die ik hier allemaal voorbij zie komen!) Delen, delen, delen…zodat iedereen gewaarschuwd wordt

Beantwoorden
Anja Wouters 1 juni 2017 op 12:05

Ook ik ben er in getrapt. €44, teveel betaalt voor een kaartje van de Lion King. Wat een oplichters

Beantwoorden
Jean-Jacques Almanza 1 juni 2017 op 12:05

Ook opgelicht door ticketshop.nl 100% duurder voor karten in voorverkoop!

Beantwoorden
Anoniem 1 juni 2017 op 12:06

Wij wijn nog geen 2 maanden geleden ‘verplaatst’ van 1e rang (was betaald en gereservbeerd) naar helemaal achterin en boven de zaal bij een voorstelling van Bert Vischer in Groningen. ‘Ergens was iets fout gegaan bij het reserveren’. Kan gebeuren. As. woensdag Pieter Derks-kaartjes op 29 juli 2016 al begtaald en gereserveerd, waarvan we gisteren in een mail te horen kregen dat ook hier wederom ‘iets fout’ is gegaan en oat we weer verplaatst worden naar achteren !!!!!!

Beantwoorden
Hilda Kuipers 1 juni 2017 op 12:06

Gisteren zag ik op Instagram dat Celine Dion een concert gaat geven in Arnhem. Ben meteen gaan googelen naar 2 tickets en kwam uit bij de Topticketshop. Heb bij hen 2 tickets besteld voor 149,- per ticket.

Later kwam ik erachter dat de officiële verkoop pas 3 februari begint. Nu maak ik mij ernstige zorgen om de aankoop die ik bij hen heb gedaan. Op internet en Facebook staan negatieve berichten over deze organisatie. Wat adviseren jullie mij?

Beantwoorden
Monique Dijk 1 juni 2017 op 12:07

In maart tickets besteld van Philippe Geubels bij Topticketshop.nl
Vond het dure kaarten (2 st voor €118,00 incl € 130,50), maar Geubels treed niet zo vaak in NL op, dus dacht oke. Totdat wij zaterdag gingen kijken op de site van Agnietenhof( hoe laat zaal open zou gaan) zag ik daar de prijs van een ticket €26,50
Vind dit echt te belachelijk voor woorden, ik heb nog niet zo vaak op deze manier kaarten gekocht, maar gaat ook niet meer gebeuren. Wat een vieze vuile afzetters die TICKETSHOP.NL

Beantwoorden
Tamara de Jong 1 juni 2017 op 12:08

Ik heb 1 maart 6 kaarten gekocht voor phipip Geubels in Eindhoven op 15 okt. Zag dus idd ook te laat dat hun niet te vertrouwen waren. Heb toen meteen de bank gebeld maar kon de betaling niet meer ongedaan maken. Heb met hun gebed en ze gaven aan dat het echt betrouwbaar is. Nu hoorde ik vandaag van de kennis dat hun kaarten dus al gescand waren. Ik krijg het natuurlijk spaans benauwd en heb hun meteen weer een mail gestuurd. Maar zijn er nog dingen die ik kan ondernemen?

Beantwoorden
Marilyn 1 juni 2017 op 14:00

2 tickets voor Ariane Grande voor 200 euro gekocht, naast ons zaten mensen die hadden voor 2 kaarten 99 euro betaald, maar waar sat prijsverschil in zit kunnen ze ons niet uitleggen, heel vreemd masr voel me wel opgelicht

Beantwoorden
Berdina 1 juni 2017 op 14:02

Mijn broer heeft 200,00€ teveel betaald voor 4kaartjes naar de toppers.ik heb hen verteld dat ze geen kaartjes meer moeten bestellen bij hun.gelukkig waren ze wel geldig.maar soms is het zo realistisch datmijn broer dacht dat het een officiele site was.Maar we hebben toch genoten

Beantwoorden
Wonnie 1 juni 2017 op 14:46

Zelf twee tickets gekocht via fb/website waar niet meteen te lezen is dat het doorverkochte tickets zijn. Ook tijdens telefonisch contact geen woord over de belachelijke verhoging op door 1e koper geretourneerde kaarten voor The Bodyguard. Kostten oorspronkelijk 70,- en ik heb p. ticket 105,- (!) betaald. Kwam er pas achter toen ik de tickets kreeg en er een andere naam en bedrag op zag staan. Telefonisch contact opgenomen en mijn verontwaardiging uitgesproken. Zeer teleurgesteld en verdrietig om het weggegooide geld. Volgens telefoniste duidelijk aangegeven op hun website. Niet dus. Heb afgesloten met de boodschap ‘schandalig’ en een waarschuwing op Fb geplaatst.

Beantwoorden
C. Ven 2 juni 2017 op 11:53

Slechte ervaring dure kaartjes betaald en dan voor 14,50 euro boven in zitten en zelf kaartjes moeten printen. En dit voor 2 pers. Hiervoor 80,00 euro voor betaald in Leiden voor Sanne Wallis de Vries. Schandalig. Nooit meer via dit bureau. Had al via via gehoord dat het slecht was. Maar heb er nu zelf ervaring mee. En san staan de kaartjes ook nog op een andere naam, dit moet niet kunnen. Zal jullie beslist niet aanbevelen bij kennissen. En vrienden.

Beantwoorden
Miranda 14 juni 2017 op 08:55

Samen met twee kennissen kaarten besteld voor Celine Dion. 2e rang vak 222. Normale prijs 110 euro, nu 44 euro voor de laatste plaatsen.
Normaal zijn we niet zo naïef…maar na de boeking en betaling komen we er achter dat er helemaal geen kaarten meer verkrijgbaar zijn.
Dit was in feb al uitverkocht….vreemd, want ook op ticketmaster zijn nog kaarten verkrijgbaar!!!
Ik weet het echt niet meer….

Beantwoorden
Miranda 11 augustus 2017 op 10:30

Alles was toch top geregeld…we hebben een super concert gehad met wereld plekken.

Beantwoorden
Jolanda 15 juni 2017 op 13:51

net als Miranda zijn er door ons kaarten besteld voor Ciline Dion, 2e rang vak 222, deze kaarten hebben we dan ook binnen gekregen van topticketshop via de mail een paar dagen geleden. op deze kaarten staat 90 euro kaartprijs + servicekosten 10.50 euro en prijssoort fanclub . dus totaal 100.50 euro. per kaart. bij hebben dus per kaart in totaal 162 euro betaald dus 61.50 euro te veel. via liveChat van hun heb hun daarop gewezen maar ze hebben het idd in hun mail vermeld. ook wij kwamen er achter dat er na de boeking en betaling helemaal geen kaarten meer verkijgbaar zijn. Dit was in feb. uitverkocht (hebben we ook de kaarten geboekt bij hun) en wij vinden het ook vreemd dat op ticketmaster gewoon nog kaarten verkrijgbaar zijn?

Bij deze de vragen en antwoorden van livechat: NoorSupport Operator (live Chat)

Hallo Client. Hoe kan ik helpen?
Clientwij hebben bij jullie 4 kaarten gekocht van Celine. Bij het uitprinten kwam ik er achter dat we meer dan 50% te veel hebben betaald voor een kaartje?
NoorHeeft u voor mij het ordernummer van uw bestelling?
Client******* (heb ik even weg gelaten)
NoorHet kan inderdaad kloppen dat er een andere prijs op uw tickets staat, dit komt namelijk omdat wij een wederverkoper zijn en kaartjes overnemen van bijv. particulieren die om veschillende redenen niet meer naar het evenement kunnen gaan. Bij ons zijn de prijzen gebaseerd op vraag en aanbod. Wij geven dit ook altijd aan op de onze website voordat u de bestelling plaatst.
Client1:07 pmWe voelen ons eigenlijk bedrogen, vooral daar je nog steeds kaarten kunt kopen en dat voor een lager bedrag. En toen we de kaarten hebben gekocht bij jullie dat er op gegeven moment werd aangegeven dat ze uitverkocht waren. Zoals jullie beloven dat jullie geloven dat wij (klanten) meer verdienen dan alleen de tickets bij jullie te bestellen en dat jullie weten dat de aankoop belangrijk voor ons is als klant is. En dat u als bedrijf zijnde willen dat we van begin tot het eind gelukkig zijn met onze aankoop, veilig en zorgeloos kunnen bestellen en je onderscheidt van de concurrenten?
Bij deze jullie:
100% TICKETGARANTIE

Onze 100% ticketgarantie is ontworpen om u volledige veiligheid en zekerheid te bieden zodat u compleet zorgeloos uw tickets kunt bestellen. Bij TopTicketshop geloven wij dat onze klanten meer verdienen dan alleen de tickets u bestelt. Wij weten dat uw aankoop belangrijk voor u is, en wij vinden dat u toegewijde klantenservice en behulpzaamheid van ons verdient van het begin tot het eind. Dat is waarom wij erg trots zijn op onze volledige 100% ticketgarantie. Wat houdt onze 100% ticketgarantie in? Wij willen dat u van begin tot het eind gelukkig bent met uw aankoop. Bij ons kunt u veilig en zorgeloos uw bestelling plaatsen, dit onderscheidt ons van concurrenten. Als u bij ons tickets bestelt dan garanderen wij dat u uw tickets op tijd in huis heeft en dat u hiermee gegarandeerd toegang krijgt tot het evenement. Helaas heeft TopTicketshop niet alles in de hand en is het mogelijk dat een evenement wordt afgelast omdat een artiest bijvoorbeeld met ziekte kampt. Mocht dit voorvallen dan zullen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen en u een alternatief aanbieden. In bijna alle gevallen wordt het evenement later ingehaald en boeken wij uw tickets om naar deze datum zodat u het evenement niet hoeft te missen. Mocht u op de nieuwe datum verhinderd zijn, dan krijgt u van ons uw geld terug. U hoeft zich dus nooit zorgen te maken over uw aankoop. Dat is waarom wij niet ticketshop heten, maar TopTicketshop.

Wij maken ons dus wel zorgen…..
En ik vraag mij af wie de meerwaarde van de kaarten krijgt? Gelezen

Noor1:10 pmWij geven op onze site bij elk evenement aan wat de nominale waarde is van de kaartjes en wat het eerste verkooppunt is. Ik begrijp dat als u dit niet heeft gelezen en dit achteraf pas ziet, dit erg vervelend is. U heeft kaartjes besteld voor Celine Dion op de 2de Rang en deze hebben wij u ook geleverd.

Client1:29 pmkunt u dan ook garanderen dat je met deze kaarten daadwerkelijk Gelredome binnenkomt op vrijdag 23 juni om 20:00 uur bij het Concert van Celine Dion “live 2017”? Gelezen

Noor1:30 pmDat kunnen wij zeker garanderen. De barcode die op uw tickets staat is uniek en die geeft u toegang tot het concert. Daarom geven wij, dus ook altijd een 100 procent ticketgarantie.

Client1:43 pmdus als dit niet het geval is kunnen we bij jullie aankloppen.Afgeleverd

Noor1:43 pmJa zeker. Dan zullen wij dit voor u uitzoeken en met u naar een passende oplossing zoeken.

Beantwoorden
Larissa 6 juli 2017 op 10:35

Wat een fout bedrijf! €260 betaald voor 4 kaarten Jandino & Najib afgelopen weekend. We zouden goede plekken krijgen maar zijn bovenin ergens achterin een hoekje neergezet. Wij dachten dat het een fout was en hebben daarom ook netjes een mail gestuurd. Als antwoord krijg je dat zij wederverkopers zijn en dat je daarom maar door de vingers moet zien dat je minimaal het dubbele betaald! Wat eek oplichters wat een slecht bedrijf!

Beantwoorden
Arn 30 juli 2017 op 12:28

Door niet goed lezen en niet goed oriënteren 3 kaarten voor soldaat van oranje bij hen gekocht… kaarten van €80 hebben me nu €399 incl reserveringskosten gekost..
Ben zoooo pissed off… maar vooral op mezelf…
Deze oplichters verdienen geen cent meer aan me…. Dit is gewoon pure oplichting van mensen die hard werken voor hun poen…
de Nederlandse wet beschermt iedereen??? Maar niet tegen dit soort praktijken…

Beantwoorden
Mitchel 15 augustus 2017 op 11:42

Wat een vreselijk bedrijf. Ik heb tickets gekocht voor Soldaat van Oranje. Uiteindelijk hebben we veel te veel betaald en zaten we ook nog eens uit elkaar! Hoe had ik zo dom kunnen zijn? Topticketshop oplichters.

Beantwoorden
Albert Bak 15 augustus 2017 op 11:45

Heb bij Topticketshop 2 kaartjes gereserveerd. Maanden tevoren moeten betalen. Bijna het DUBBELE (30% bovenop originele prijs is de norm die toegestaan wordt) van het originele bedrag afgerekend. En als je dan een aantal weken voordat je de tickets krijgt hoort dat de dochter van je beste vriend ernstig ziek is geworden, is er geen enkele mogelijkheid tot terugname (wat nou ‘terugname’, ik heb ze nog niet eens gekregen!) Bovendien blijkt dat je bij een wederverkoper als ticketswap de kaartjes ook al niet kwijt kunt, want ze zijn niet origineel.

Beantwoorden
Joop van der Horst 15 augustus 2017 op 11:46

Ik had kaart voor Celine Dion van €234 besteld volgens hunnzat ik vooraan
Wat bleek had kaart van 110 zat achteraan aan zijkant wat een oplichters een kut bedrijf
Kom wel achter hun adres. Dan ga ik mijnmanier van handelen doen met mijn motor clubje zie je gauw Hr ticket

Beantwoorden
Lisa 2 oktober 2017 op 22:08

Kaarten maanden geleden al besteld en nog niks binnen, voorstelling is al over een week..

Beantwoorden
Suleiman Arzomand 8 oktober 2017 op 23:38

Had tickets voor Chris Rock net. Las al de slechte ervaringen over topticketshop en was een beetje bang. Maar eenmaal bij de Ziggo Dome is mijn beeld over topticketshop helemaal veranderd en snap ik niet waar de naam flopticketshop vandaan komt, het zijn namelijk de grootste OPLICHTERS ooit. Wat een smerig stelletje criminelen. Heb 110 euro betaald voor 1 ****** ticket op de *** 2e ring noord wat eigenlijk rond de 65 euro kost. Vervolgens kan ik niet naar binnen want het bleek dat er helemaal geen kaartjes voor de 2e ring noord konden worden gebruikt en dat ticketmaster 3 weken geleden al de nieuwe tickets had verstreken aan alle klanten. Maar onze externe verkoper Topticketshop stuurde 1 oktober, dus 7 dagen voor de show pas de tickets en ook nog eens de oude versie. Dus iemand anders heeft waarschijnlijk zitten genieten van de tickets waar ik voor heb betaald. Ik hoop oprecht dat jullie vieze bandieten z.s.m. failliet gaan varkens. Ik bel morgen en als ik geen compensatie plus mijn geld krijg gaat dit een vervelend staartje krijgen voor fraude.nl KOOP NOOIT BIJ DEZE **** SITE

Beantwoorden
Emma 20 oktober 2017 op 16:39

Nee maar even serieus, dat duurdere kies je zelf voor. Maar dat is all besides the point.

Ik heb 2 kaartjes gekocht voor een concert in April.
Maar begin echt sterk te twijfelen. Ik heb contact gehad met Topticketshop. Die zeggen dat ik 100% geldige tickets ga ontvangen en dat ik ook echt toegang krijg tot het concert.
Hiernaast zeggen ze ook dat ze 100% ticketgarantie geven.
Wat ik niet snap, want je kan niet annuleren.

Ik ben eigenlijk opzoek naar echt positieve reviews. Mensen die echt positieve ervaringen hebben.

Beantwoorden
Thomas 21 november 2017 op 10:49

Om de verjaardag te vieren van mijn moeder heb ik in totaal drie tickets besteld voor de voorstelling op 30-11-2017 van Youp van ‘t Hek via Topticketshop. Zodra de tickets in de verkoop gingen heb ik dit telefonisch gedaan. Een vriendelijke jongeman vertelde mij dat ik zelfs de plaatsen uit mocht kiezen omdat ik er zo snel bij was. In totaal kostte mij dit meer dan 200 euro maar dit is natuurlijk geen bedrag als deze prachtplaatsen ook aan jou worden beloofd (vooraan in het midden).

Tien dagen voor de voorstelling kreeg ik netjes de tickets opgestuurd via de mail. Eenmaal gecontroleerd blijkt dat de zitplaatsen volledig ergens anders zijn! Ik heb naar het bedrijf gebeld en er werd zo laconiek over gedaan over deze situatie. Kortom, alles wat ik beweer klopt volgens hen niet!

De medewerker die mij heeft geholpen neemt geen contact met mij op. De klantenservice was onbehulpzaam en na het bedrijf mailen heeft ook geen zin. Alles wat ik beweer klopt niet. Geen excuses of een tegemoetkoming, alles is kul volgens hen! Dan mag iemand mij wel uitleggen waarom iemand 219 euro zou betalen voor 3 zitplaatsen aan de andere kant van de zaal.

Slechte service, totaal geen sprake van inlevingsvermogen of klantvriendelijkheid waar de hoofdprijs voor moet worden betaald.

Beantwoorden
Jacqueline 29 december 2017 op 15:08

Op 13 oktober heb ik 5 tickets voor de Lion King besteld, prijs was 685, 50. Na betaling kreeg ik niet meteen de tickets, maar pas 1 week voor de voorstelling van 28 dec.
De kaarten stonden niet op onze naam. Bij boeking heb je het idee dat je op de echte site zit, maar dat is dus pure misleiding, want je zit op een site waar de prijzen veel hoger zijn. Op de dag van de voorstelling printen we de tickets uit en tot onze grote schrik stond er als datum 27 dec op, 1 dag eerder…..
Ik belde meteen naar het bureau van topticketshop en het antwoord was dat ze niets voor ons konden betekenen en dat we ons geld niet terug kregen en er ook nul coulance was in de vorm van enige compensatie.
Wij hebben toen het circustheater in Scheveningen zelf gebeld en de situatie uitgelegd. Zij waren zeer vriendelijk en ze kon nog 5 kaarten voor ons regelen op 28 dec, weliswaar niet naast elkaar maar dat vonden we niet erg, zonder bijbetaling. Het circustheater in Den Haag verdient een dikke pluim en ze vertelden ons dat we echt veel te veel voor onze kaarten hadden betaald en waarschuwden ons ook om dit never nooit meer te doen.
Als je Googles op kaartenverkoop dan komt helaas de toptidcketshop als 1 e tevoorschijn en dank je dus dat dit het officiële verkooppunt is. Dit is dus niet zo.
Een goede les voor ons en hopelijk een waarschuwing voor anderen.

Beantwoorden
Miranda 8 januari 2018 op 12:30

Wilde dat ik dit eerder had geweten! Heb 160,- betaald bij topticketshop voor tickets met een waarde van 65,-
Dit heeft niets meer te maken met ook wat verdienen aan doorverkoop! Had helaas niet gezien dat de tickets eigenlijk helemaal niet zo duur zijn… Wat een afzetterij.

Beantwoorden
Voskuh 22 januari 2018 op 12:48

Zeeeeeeer slecht
Je word genaaid waar je zelf bij staat .want had u maar de kleine lettertjes moeten lezen . We kunnen u niet tegemoed komen. Kosten kaartjes 32 euro pp
Heb voor 2 kaartjes 150.50 betaald .
Of te wel dikke oplichting!

Beantwoorden
M Mol 8 februari 2018 op 13:32

NOOIT via deze site bestellen. Je kan niet eens een annuleringsverzekering aanvinken. En dan doen ze er een neppe reserveringstijd bij om de druk op te voeren. Ze hebben het kaartje nog niet eens! Neerhalen deze site

Beantwoorden
Ilse 24 mei 2018 op 11:23

Ik wil 3 kaartjes voor een concert van Wibi Soerjadi kopen die op 27 mei 2018 om 20.00uur in het Theater Aan De Parade in Den Bosch zal plaats vinden. Topticketshop biedt mij die voor € 59 per stuk op 21 mei 2018.
Het blijkt alleen dat Wibi Soerjadi helemaal geen concert op die dag geeft. Via klacht.nl heb ik dit aan Topticketshop gemeld: op 27 mei vindt geen concert van Wibi Soerjadi plaats in het Theater Aan De Parade in Den Bosch. Ik heb verzocht om deze onjuistheid op de site van Topticketshop weg te halen. Ik heb tot heden geen reactie van Topticketshop gehad. En je kan nog steeds voor 27 mei kaarten bestellen voor een concert dat niet zal plaats vinden (bewijs screenshot).
Wanneer Topticketshop zichzelf niet corrigeert is dit een wet overtredende vorm van oplichting van potentiele kopers. Ik weet niet hoeveel mensen al een kaartje voor dit concert hebben gekocht, maar ik ken er wel een paar. Zij en wij zullen voor gesloten deur staan op 27 mei om 20.00uur voor het Theater Aan De Parade in Den Bosch omdat Wibi die dag geen concert heeft.. Dit en de camera’s van consumentenorganisaties en de print van Topticketshop.nl advertentie omtrent Wibi Soerjadi’s concert op 27 mei om 20.00 uur in het Theater Aan De Parade in Den Bosch. Komt het zienTopticketshop.nl !! Aangifte volgt natuurlijk!

Beantwoorden

Laat een reactie achter